Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 29 April 2014

Dah Masuk Keje

Assalamaulaikum

lama nya tinggal kan blog ni tanpa coret sesuatu kat sini..rindu nak bebel dan share gambar-gambar anak dara yang dua orang tu..tapi mase memang sangat tak mengizin kan...

rase tunggang tebalik idup sekarang lepas ank dua nih hahahaa lain beno rase yer..mase ank sorang dulu anak tido mak pon tdo bila ank dah dua nih apepon tak boleh...kakak tido adik ajak sembang..adik tido kakak pulak ajak main poning kepala mak...

tapi ape pon syukur dan rase bahagia sangat bila tengok anak-anak sehat dan ceria..banyak nak kongsi cite tapi bila dah lame2 jadi mcm malass plk

dengan kerenah kakak yang jeles kat adik, kisah kakak dah masuk taska, kisah adik yg sngt baik dan mudah diurus serta pasrah dengan ape jer yg kakak buat kat dia huhuu... ni la kaedah yer bila anak rapat2 nih kan..

k la xnak membebel panjang cuma nak panas2 kan sikit dulu blog ni... jom layan gambo kakak ngan adik..adik dah 3 bulan makin sehat dan boolaattt

nmpak mcm syg sgt jer kan.....


bolaat nur umayrah
cinta hati ummi




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...