Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 19 Mei 2014

Sambutan Hari Guru 2014


Assalamualaikum...

fuh fuhhh tiup habuk dulu..manjang tiup habuk skarang..malas betol nak menulis sian blog asyik terabai jer...

semalam sambutan hari guru peringkat sekolah dan walaupon ummi bukan seorang guru tapi bila dah kerja kat sekolah memang automatik akan terlibat jugak kan..semalam kira yer sambutan terbaik la setakat ni walaupon ringkas tapi semua hepi dan objektif tuk menghargai guru-guru tu tercapai..semua pon hepi dengan bertemakan masterchef hahaaa sebab semua kena pakai apron..

jom kita layan gambar aktiviti semalam (yang bukan guru melebih-lebih heheee)

permainan pertama tiup belon dan pecahkan huhuu..nampak tak sapa yg bersemangat tu

in action

Add caption

  
guru-guru yang sporting..yang paling tggi tu GB baru sek ni sporting sgt terbaikkkkk

GB sedang kupas kulit epal jgn sampai putus sapa paling panjang dia menang
ni antara guru2 lelaki pon kena pakai apron hehee


ni kek sponsor dr ummi..guru2 kat sekolah athilah pon dapat satu

guru lelaki yang sporting



dh banyak gambar kan..sebenaryer sgt2 banyak gambar tp takkan nak masukan semua plk kan...huhuuu gamabr tuan tanah kena lebih....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...