Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 18 Mac 2013

Instagram?? Ape tu??

Assalamualaikum

ok ok tauuu orang lain dah lame join isntagram ni...tapi ummi baru jer nak berjinak-jinak huhuu sian kan...kita sekarang baru leh pakai smartphone sebelom ni pakai sony tapi rase dah canggih dah tu..tp xde lah nak instagram , whatsApp bagai...

tq ayah sebab hadiahkan ummi hp mahal..leh la ummi ambik gambar anak dara kita tu banyak2 lg hihiii





semua pon gambo athilah heheee ni jer lah baru upload...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...