Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 11 September 2011

Gambo Raya

Assalamualaikum...

ok nak up kan 2 keping gambo raye tuk tahun ni...2 keping jer ok...kesian sungguh...
tapi baik ader dari takde kan...

Famili in law..time adik ipo ambik so dia tiada dlm gambo hehee..xtau nape sebelah cerah sebalah gelap sian adik ipar aku sebab belah dia jadi gelap huhuuu

gambo lom sedia tapi hentam jer laa tukang ambik gambo pemalu org yer saboo je laa...    time ni 19w++ tp langsung tak nmpk perutkan


esok ke KK lagi tuk checkup 5 bulan..harap2 berat tak naik mendadak sgt...

2 ulasan:

  1. kejap btul rasa. 5 bln dah. tggl lagi 4 bln je. bes nya..
    Kekda doakan yg bebaik je utk Fiza yea :))

    BalasPadam
  2. mekasih kak...org tgk mcm kejap..tp yg lalui rase lame sgt2 huhuuu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...