Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 25 April 2011

takdok modal

Assalamualaikum....

pekabo semua? sehat ke? harap-harap semua sehat dan senyum sokmo laa deh...ermmm lame aku dok update blog kan...takdok modal la weii nok cite...cuti baru ning pon duk umoh jer dok gi jalang mane-mane pon..memang betol-betol menggunakan cuti tuk rehat jer...


so blog jadi terabai laa..lebih terabai sebab tuang blog takdok modal langsung nok jaja heheee..tapi ari-ari aku gi jengok blog kawan-kawan...nasib la semua kawan-kawan dok macam aku..kalu semua macam aku memang bosan laa sebab semua dok update kan...

k laa malas doh nok ngapu banyok-banyok...aku tulih dalam bahasa ganu ni ader orang pahang ke dok aku dok tauuu hehehee....k semuaaaaaaaa selamat malam...

p/s: tidooo sorang memang dok beh huhuuuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers