Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 21 April 2011

tak sangka

Assalamualaikum...


tak sangka betol laa..berukband maxis aku ni leh digunakan di rumah mak aku ni hehee...aku ingatkan beruk celcom je yang ader line kat sini tapi sangkaan ku meleset laaa dan yang paling aku tak sangka....berdesup laju yer tiap kali loading wahhh hebat betol..kat umah sewa aku pon xmacam ni laju yer tauuu...


wahhh memang teruja laa dan kompem aku xjadi tuko ngan beruk lain dah...aku ni ader mase 7 hari tuk mencuba kalu tak puas ati leh pulangkan balik dan duit pon dapat balik...tapi klu mcm ni laa memang tak jadi la nak tuka la kan terus je la ngan beruk ni kan kan....


k laaa nak g makan dulu....selamat malam jumaattt semuaaaaaa hehehehee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...