Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 26 April 2011

Ceriakan pagi anda...

Assalamualaikum...

senyum-senyummm.... jom layan video yang buatkan pagi aku ceriaa jer hehheee...lawaksss giless ok 2 3 kali tengok pon tak jemu tauuuu...hahahaaa


part paling best mase peah ngan laki dia nyanyi tuhh gile keji kan...ahhhh korang tengok sendiri laaa...




 part yg aku suka

abg :suke tak suke takk
peah : suke sangat cantik la ni
abg : cuba teka batu ape ni cuba teka
peah : ini??? ermm kalu tgk ini bukan batu biase ni batu caves ni
abg : ape bangang yer awk ni

part yg aku suka 
peah : abggggg gajah tu binatangggg abg binatang keerkk???

part yg aku suka 1

abg : mati la nak oii kalu macam ini...
peah : kena abg kenapa abg (ahahahaaa aku suka part ni)
abg : kauu diam peahhhh
abg : mati laaa nakk oii kalu mcm ini
peah : bersabarrrr abgggg
abg : kau diam peahhhhh kau diammm peaaahhhh

part yg aku suka

peah: bukan sekali bukan 2 kali tapi dah byk kali terrrrjaaadiiiiiiii (time tarik terjadiii tu bestttt)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...