Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 20 April 2011

Hati cepat tersentuh

Assalamualaikum..

petang tadi aku chat ngan sorang kawan yang baru jer berkahwin..dan aku ada bertanya kan pasal mengandung sebab dah ader kabar angin yang menyatakan dia mengandung...dan dengan pantas kawan aku menjawab "mengidam tak jadi"...aku pada mula nyer macam kompius main-main ke ape budak ni...tapi bila dia terang kan baru la aku paham rupa-rupanya kawan aku tu keguguran...time tu tiba-tiba jer air mate aku mengalir......

aku skrang sangat cepat terusik klu bercerita pasal keguguran pasti air mate laju jer nak mengalir...Ya Allah kuatkan lah semangat aku....

dan kepada kawan aku tu moga kamu tabah yer...igt semua yang berlaku ni adalah dugaan dari Nya...dan ape yang pasti aku sangat-sangat memahami persaan "kehilangan" itu....aku sudah mengalami nya 3 kali dan aku slalu berdoa semoga biarlah ini yang terakhir......semoga Allah permudahkan segalanya bagi diri ku dan sahabat-sahabatku yang sama2 menanti seperti ku...amin...

2 ulasan:

  1. Sabarlah Sufiza, at least spnjg sufiza kwin ni, merasa gak Sufiza pregnant. Ada setengah org tu, x pnah pun rsa pregnant. Msti ada rahmat dsebalik keguguran Su dulu. Insyaallah Rezeki utk Su sntiasa ada.Allah je yg tahu kenapa Su yg dipilih utk terima ujian mcm ni..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...