Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 7 April 2011

M.A.L.A.S.....

Assalamualaikum...

mulakan hari anda dengan senyuman, walaupon tak semanis mane hehee

malas tol nak menulis entry semenjak dua menjak ni..tapi suka bace belog orang huhuu
macam mane lah korang dapat idea tuk selalu tulis belog eh??
kompius je aku, sebab aku kadang-kadang blur je..
ader menda yang nak di kongsi tapi bila buka je new post terus xtau ape nak di kate dah...

lagipon bulan ni ngan bulan lepas banyak tol hal yang terjadi dalam famili aku..
kematian abang ipar (03042011), kakak ipar yang dah terlebih hari nak beranak..asyik masuk keluar hospital je..harap semua selamat laaa, pastu aku lak pindah umah..(umah sewa jer pon)..
sangat-sangat letih dan macam kurang rehat jer...apepon setiap ujian yang diturunkan ke atas hambanya pasti ada hikmah yer kan..PASTI... so jangan mengeluh k..redha kan aje lah..

k laaa have a nice day semua....esok cutii wahhh bestt yerrrrrr...nak rehat puas-puas..bye



nah ambik muka budak bolat ni seketol..gambo lame tapi aku sangat2 suke gambo ni..miss u yayam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers