Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 4 April 2011

03 April 2011

Assalamualaikum...
apa yang ada pada tarikh 03042011? bagi keluarga akak aku tarikh tu merupakan tarikh keramat kerana suami tercinta telah kembali ke rahmatullah lebih kurang jam 2 petang di ICU HSNZ ..

aku hanya mampu berdoa semoga roh arwah Abdul Rahman bin Kasim di cucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang-orang yang beriman... untuk kakak aku dan anak-anak sedara aku...aku doakan semoga kalian tabah dan redha dengan ape yang berlaku..hidup msti diteruskan..klu kalian rindukan arwah selalu lah berdoakan dan sedekah bacaan ayat suci al-quran kepada arwah...

akhir kate al-fatihah untuk arwah..


1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers