Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Jumaat, 18 Mac 2011

cuti-cuti Malaysia...Day 2

Assalamualaikum...

bertemu kembali hehehee ok sekarang aku nak cite pasal hari kedua pulak...aktiviti hari kedua lebih santai..tunggu kehadiran kaum kerabat dari ganu 4 buah kete dan sebuah van..dan memulakan kerja-kerja merewang...kate balik kampung untuk kenduri so kena la merewang kan...semua kaum kerabat sebab kat kampung tu takde orang sangat..yang lame-lame ramai dah takde so anak-anak bukan nak duk kampung kan...nasib baik la keluarga kami ni keluarga besarrrrr punyaaa so takde hall la bab-bab merewang ni...

jom layan gambo lg...gambo acik xde sedihhhhh

pakcik makcik sepupu sepapat

rumah tok..nampak tak budak baju itam tudung pepel 2? nampak tak?nampak x?? tu la aku hehee

pakcik pakcik sepupu sepapat

p/s: auto publish k.. i sedang bercuti ujung minggu nih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...