Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 17 Mac 2011

cuti-cuti Malaysia...Day 1


Assalamualaikum...

haii semua lame kan aku nyepi..huhuuu malas nak edit gamboo laa..aritu aku ader cakap nak balik kampung kan..so aku nak share kan gambo-gambo sepanjang di kampung hubby ku itu..dari hari bertolak sampai la balik..aku akan wat cite ni ikut hari ehh...baru la ter update sikit belog aku ni...kalauu takk sunyi jerrr kan..bagi la peluang kat acik nak update banyak-banyak... jangan menyampah dah la yerr huhuuu

ok kitorang bertolak dari ganu kite ( na na na na na ganuuu kiteee...nyanyii japp) kul 5 pagi...5 pagii ok bukan 5 petang...hubby memang suka gerak awal sebab time tu jalan lengang pastu sejukkk je kan..bertolak pagi kamis 10hb.. di sebabkan kitorang pegi sebuah kereta jer jadi perjalanan sangat la lancar...sedara mara yang lain bertolak keesokan harinya sebab kamis tu kebanyakan yer masih kojee..achik je apply coti awal..atas permintaan MIL sebab banyak menda nak di settle kan kat kg nanti...adik ipar acik bertunang kat sane kn...

ok laaa cukup la explain2 ni..korang bukan nak bace pom kan...jom layan gambo perjalanan ari pertama k...

sepatutnya on d way ritu kitorang nak brenti rehat kat hutan simpan lentang tapi hubby dah menggagalkan rancangan ituu huhuuuu..yg tu malas cite... so layan gambo kat bukit melawati ni jer laaa...sebab adli nak jumpe geng rambut pacak dia heheheee

geng rambut pacak..
izati (sepupu) yang penakut
hubby pon xnak lepas peluang bergambo ngan yetyet


last but not least acik yang kembang...ni jer pic aku sian betol..segan ngan mil heheee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers