Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 8 Februari 2011

Tak Sehat

Assalamualaikum..
tuan belog arini rase sangat-sangat tak sehat..sebenar nya dari semalam lagi idung ni duk haacum hacumm tapi ok lagi kepala takde la rase berat sangat...tp arini dah rase lain macam kepala berat..idung berair..kaki lak tetiba sakit..malam tadi dah mintak tolong hubby urut-urut sikit..ingatkan pas urut ok laa rupa-rupanya makin sakit lak..aduss jalan pon dah macam orang tempang je aku nengok huuhuuu...papepon tak baik mengeluh kan..cooobaaaannnnnn

 nie lee rupa aku kat opisss..tisu sentiasa kena ader..pic from google




3 ulasan:

  1. ala sian...rajin2 makan obat

    BalasPadam
  2. eka: tq..ubat kurang suke arr..skrg just minum byk air ngan makan oren jerrr

    nik: ayoooo mekkk ehem2 nape mekk baru lagi ni huhuuuu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...