Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 7 Februari 2011

Kenduri Di Pasoh 3 @ Cuti CNY

Assalamualaikum...

Hari ni nak cite pasal kenduri kat Pasoh 3 Negeri Sembilan.. kenduri anak sedara anak kepada arwah abang aku..erm aku jarang ke pasoh ni melainkan ader kenduri sebab jauh kan klu saje-saje nak berjalan memang tak laa rase yer..

kitorang gerak ari jumaat 4hb tu ader 4 buah kete konvoi bersama-sama..klu ikutkan 6 buah kete yang nak ikut tapi di sebabkan masalah-masalah teknikal yang tak dapat di elak kan hehee( ayat skema) maka 4 buah aje laa yang leh konvoi...tapi perjalanan memang best..lancar je..meh tengok gambo je laa yerr malas nak cite arrr hehee

Rehat jap kat tol Gambang..bila berjalan ramai macam ni la kan..pulak tu mak buyong pon ader asyik mau shishi je laa 

Menung ape bang...

kak, k.yah. mum, me. k.zana(mok buyong)

 Mase akad nikah 4hb lepas asar

ni anak sedara aku..k.lang aka ayu

 aku duk tepi jek sbb pakai seluar, baju kurung bawak selai je untuk esok yer

belom abis majlis akad nikah aku dah keluar masjid..sebab budak masham ni mane leh duk diam lame-lame..

 gambo ni ambik sebelom gerak ke rumah pengantin untuk kenduri lak..kitorang tak tido umah pengantin sebab umah tu full so akak sewa umah lain untuk famili kami..

sebelom g makan-makan bergambo kenangan dulu...

 ni pengantin kecik hehehee

ngan kak lang..sangat suke mekup dia so comelllll..
to k.lang n fatah..semoga berbahagia selalu 

last sekali msti la muka aku ngan hubby hehehe
tp hubby suka wat muka masham mcam tu tauu huhuuu

ok tu jerla aktiviti cuti CNY tahun ni hehee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...