Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 24 Ogos 2010

14 Ramadan sudaaaa

salam 
kejap je kan dah masuk 14 Ramadan arini hihii 
tapi setiap kali pose msti masalah same yang menghantui diri(menghantui ke?) hehheee
pasal juadah berbuka adus time tak pose leh je makan papepon
tapi bila bulan pose je semua makanan jadi tak selera nak makan
so bermula laa kerja-kerja mengoogle resepi huhuuuu
antara makanan yang aku teringin nak makan skarang ni
 

  • nasi ayam (teringin sgt tapi tak tau la bila leh buat huhuuu beli xbest)

  • nasi minyak(sebelom pose ni feberet aku tiap2 pagi heheee)

  • nasi lemak

  • ketam masak merah (wahwahwahhhhh best yerrrr)

  • ketupat sotong (yg ni Insyaallah arini leh makan besttttt)
  • ermmm ape lagi ekkkkk hahahha dah tak ingat ape lagi yang aku nak makan
semua nasik kan, sebab aku ni bukan jenis suka makan kuih-muih ni kalau beli pon kompem membazir jeee

ermm klu boleh semua makanan kat atas tu nak masak sendiri baru best advanture sikit, maklum la aku ni tak reti masak so bila kita masak and makanan tu menjadi satu kepuasan tu diri sendiri kan kan..

korang layan la gambo kat atas tu k..jangan terliur sudah laa hehehe ingat pose tauuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers