Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Jumaat, 1 Januari 2010

Salam 1 Januari 2010

wah tajuk memamg nak glemer je , haaaa skarang aku asyik update je kan walaupon bukan ada cite yang nak di kongsi sangat pon. nak tau nape?? hehehee akak ipar aku ada bawak balik broadband dia, aku ingat kan kat area umah aku ni line tak dapat ohhhh rupa2 nyer sangkaan ku meleset line broadband dapat laaa tp tak la stabil sangat pon line yer kejap ado kejap tak do, tp sempat gak la aku update dan bukak facebook kan .

kira lepas ni kalau aku nak rembat satu broadband pon boleh laa, kira berbaloi jugak la kan, ermmm nampak yer lepas ni kena pujuk hubby la hehee. kat kg aku ni terutama kat umah aku ni line celcom je yang ado tuk broadband ni laa.. berbaloi baloi. sebab ape aku cakap berbaloi? sebab skrg kt kg aku ni ujan tp still leh guna lg tenet, jakun yer aku T____________T

dah tak tau nak cite ape hehee saje teruja ngan broadband org kan so kena la guna sebelum tuan dia bawak balik kan, ambik kesempatan betul laa

* tambah skt, susah nk upload gambooo daaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers