Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Jumaat, 1 Januari 2010

Happy New Year 2010

salam, pejam celik pejam celik sampai la kita ke tahun 2010, ini bermakna umur aku pon meningkat ke satu angka yang aku sendiri gerun hehee.. tapi still sweet 20 hehhehe lawak sedapkan hati.

ermm apa azam aku ekk, sebenarnya banyak benda/perkara yang aku ingin capai tuk tahun 2010 ni dan aku harap walaupon tak dapat capai semua separuh pon jadi laa nmpak sangat tiada motivasi dalam diri kan.

ok ni aku list kan mane2 yang aku rase terpenting wat mase sekarang, yang kurang penting simpan dalam hati sudeyyyy...

1. memandangkan tahun ni genap 2 tahun(310510) aku kawin jadi aku berharap sangat supaya aku dikurnia kan zuriat aku sendiri, kira ni azam paling utama laa aku akan berusaha dan tak lupa juga tuk berdoa kepada Ilahi moga harapan yang satu ni termakbul. amin korang pon doa2 kan lah aku ekk.


2. ingin memiliki rumah sendiri, dengan hasil titik peluh sendiri(peluh xkeluar sangat la sbb duk dlm aircond) tak perlu la besar sangat ikut kemampuan, asalkan aku dan femili aku selesa dan bahagia cukup laa


3. ingin memiliki kereta impian "toyota caldina" sebenarnya ni lebih kepada impian my hubby laa ,aku minat myvi sajooo heehhee padan la ngan aku kan.


4.ermmm lom dipikir kan sangat lg sbb.... xde sebab

so ini la antara yang aku rasa kan terpenting, walaupon yang no 3 tu nmpk tak penting sangat je.. sebab apa aku kate macam tu??? sebab kereta tu kemahuan bukan keperluan.. so sayangi la kereta yang aku pakai skrg si cantik kelisa auuuwww byk jasa dia ngan aku... nak kuor dating ngan hubby dulu pon dia yang selalu teman kan opssssss terlebih sudahhhh

agak-agak ape azam korang ekkk?? ape pon jua semoga tercapai dan jangan penting berusaha dan tawakkal..

selamat membuat azam semua......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...