Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 20 Ogos 2014

 Assalamualaikum

Ni plk gambar-gambar yang cikgu taska hantar kat whatassp..anak2 tadika permata beraya..nampak tak kakak athilah kat belakang pakai tudung n baju biru tu?? huhuu muka tadaa senyum oooo

kakak duk belakang so gambo pon sipi2 jer laaa....








alhamdulillah kakak serasi kat sini..sekarang pon dah makin pandai...balik dari sekolah macam2 doa dan lagu kakak hafal...memang banyak la nmpak kemajuan yer...tq cikgu2 taska yang baik hati dan penyabar...cg di,cg sa and cg sidah ni cg2 kakak la..seronok bila tengok anak gembira dan suka ke sekolah....

insyaallah nnt nak hantar adik plk kat sini....harap2 adik pon ok lah nanti


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...