Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 9 Julai 2013

Selamat berpuasa semua....

Assalamualaikum....

alhamdulillah kesihatan makin baik..kemalasan makin hilang..loya2 lapar sepanjang mase pon semakin menjauh..syukur sangat..harap-harap tahun ni dapat puase penuh...amin..

kandungan dah masuk 12 minggu ikut pengiran sendiri..masih lom g cek klinik lg..buku pink pun insyaallah lepas raye baru nak g bukak..harap2 tak kena bebel ngan misi huuuuhuu...

oh kakak athilah sehat dan semakin bijak...ader jer benda baru yang nak di buat...klu duk main sorang2 mulut tu suka nyanyi2 hepi sgt nampak yer....masih menyusu badan tapi siang kalau ummi kerja ummi terpaksa campur susu sebab susu ummi dah kurang..sedih tapi ape leh buat kan...

ok la di kesempatan ni ummi nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua kawan2...semoga tahun ni kita dapat sempurna kan puasa kita insyaallah....dan mohon maaf sekira yer ader tersalah silap dalam penulisan selama berbelog ni...

di akhiri dengan gambar kakak athilah yg suka pakai baju kurung....

klu senyum mcm ni comelll jerr..tp biase klu jumpe org xkenal boleh tarik muncung tuuu

modellll 

xboh ambik gambo ngan zirafah heheee




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...