Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 29 Julai 2013

20 Ramadhan


Assalamualaikum...

pejam celik pejam celik dah masuk 10 malam terahir kita berpuasa...alhamdulillah masih diberi kekuatan daln menjalani ibadah berpuasa cuma bila ader anak kecik ni xdapat g berterawih macam sebelom ni...

masuk 20 hari puasa 1st time xsempat sahurr huhuuu sian sangat dalam pale duk pikir nak berbuka jer nih..bimbang ngan keadaan baby kecik kat dalam perut ni jerr.. tu la bila alarm bunyi g tutup last2 kul 5.30 baru terjaga... sempat la makan kurma roti kosong dan air suam huhuu sedih sangat bunyi yerr... biase sahur makan nasik pastu makan roti pastu telur masuk separuh heheee arini bla xdapat makan semua tu awl2 pagi perut dah nyanyi2...pastu rase mcm nok muntah pon aderr...

nak tgk sampai tghari ni klu mampu bertahan ummi akan terus bertahan..klu xmampu memang xleh buat ape lah kan...baby lg penting kan huhuuu

k laa selamt berpuasa semua.. nak makn ape yer petang nih??




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...