Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 7 Ogos 2012

Dugaan Ramadan...

Assalamulaikum..

lame yer menyepi kan..hampir dua minggu tak update blog...kesihatan sangat tak mengizinkan sepanjang ramadan ni..

awal-awal ramadan athilah kena selsema ngan batuk tu pon lepas kena cucuk 6 bulan ritu...sian dia..mase mula2 kena tu dia xde demam ape pon so abaikan jer laa..klu g klinik pon bukan leh dpat ubat pon kan...selang 2 3 ari lepas tu ummi lak kena demam batuk selsema berjangkit ngan athilah...bayang kn lah tengah puasa pastu cuaca panas yerr tekak rase sangat2 perit......dengan athilah nak melekap jer ngan ummi....huhuu dugaan betol lah

1 famili dah kena virus demam selsema+ batuk ni...pembawa dia athilah lah kuat betol penangan dia heheee
pastu 2 3 ari lepas athilah tetiba demam..padahal selsema dia baru jer nak elok..tetiba demam plk...panas sangat badan dia 2 kali masuk kan ubt kot bontot tu pon separuh2 laa sbb baby lagi kan...last2 ummi bawak athilah g klinik hemopati..alhamdulillah serasi ubat tu ngan athilah...athilah dan sehat dah....

harap2 raye ni athilah ummi ayah xde kena demam lagi lah...klau tak memang xbest lah kan.......
sakit penghapus dosa kan??Alhamdulillah Allah masih sayang kan kami sekeluarga...tq Allah

2 ulasan:

  1. fiza...

    bykkan minum air msk yer...y@t klu x minum air msk byk mmg tekak kering sgt...alhamdulillah x da smpi kena sakit tekak...

    BalasPadam
  2. tq yat...
    bulan pose ni memang xlalu la nok mnum air masak..tu yg xsehat tu...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...