Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 23 Julai 2012

6 Bulan Athilah Sayang

Assalamualaikum....



Alhamdulillah...pejam celik pejam celik dan 6 bulan baby ummi Athilah...lepas nih kena panggil kakak baby lah pulak...kejap yer mase berlalu kan..syukur Ya Allah atas kurnian terindah ini...

hari jugak genap la 6 bulan aku susu kan athilah..alhamdulillah syukur sangat...harap susu ummi sentiasa cukup untuk keperluan athilah...semoga athilah membesar dengan sehat dan menjadi anak yang solehah...

dah dapat diploma la kan huhuuu

 sedikit perkembangan athilah di usia 6 bulan..setakat yang ummi ingat laa yerr...
  • 1 ramadan athilah dah pandai menjulur ke depan..lepas nih makin banyak la keja ummi sebab kena menyental baju athilah
  • dah terer golek2 360 darjah
  • mula makan pada 5m 2w...dan makanan kegemaran puree labu...suka sangat dia ummi bagi puri pear menjerit2 xmau bagi puri labu makan macam lapar sangat jer huuu..ummi hanya bagi makan sekali sehari jerr buat mase skrg
  • suka sembang suka menjerit suka melompat dan terbaru suka sembur-sembur air liur...ummi kena berjaga-jage laaa lepas nih mesti rambut ummi lagi byk gugur...
  • sangat suka mandi...bila kita tanggal kan baju dia msti tersengih2 dan mula melompat2 bila sampai tempat mandi....
  • sejak makan dah kurang membuang....sebelom makan athilah akan membuang 4 5  kali sehari...semenjak dah makan ni sekali jer sehari athilah membuang
  • sudah kenal orang...kalau balik umah mil memang nangis jer sebab dia xbape cam muka mak2 sedra dia so asyik nak melekap jer la ngan ummi...nasib ngan ayah kenal walaupon 2 minggu sekali jer jumpe...
ermm tu jer la dulu...ummi dah xtau nak tulis ape dah...checkup 6 bulan ari selasa ni...so ummi harap athilah xdemam laa bila kena cucuk nnt....sebab mase cucuk 5 bulan aritu dia demam....

so akhir sekali tayang gamba athilah laa yerrr...

walker kak hajar punya..athilah pinjam hehee

ni gambo lame mase nak g cucuk 5 bulan...



4 ulasan:

  1. comelnye die...baju raya ummi dh beli?

    BalasPadam
  2. tq aunty yat...ummi tgh cari lg nih hihiii

    BalasPadam
  3. comelnye baby.. tahniah da complete 6month.. saye pon baru lepas..

    salam kenal dari fifi..

    http://zairidanfifi.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. mekasih fifi...
    salam perkenalan tuk fifi juge

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...