Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 10 Mei 2012

Setelah 2 minggu

Assalamualaikum

sangat lame biarkan blog ni bersawang...2 minggu jugak tak berupdate blog ni..sangat malass tapi rajin jer bace blog orang lain huhuuu

sekarang jiwa tengah kacau..susu pon sangat kurang hari ni..biase klu pump sesi pagi leh dapat dalm 9oz tapi hari ni 2 oz jer sedih tengok...tp kena cuba positif kan semula diri..susu ada susu aderr cuma kena happy2 balik...

yang buat kan aku serabut sangat-sangat sekarang ni..aku kena berkursus 3 hari klu nak ikutkan kursus tu dekat jer dalam 1 jam perjalanan boleh jer nak berulang tapi jadual sangat padat dan habis sampai kul 10mlm..macam mane tu? aku lom pernah berpisah ngan athilah malam...athilah mmg menetek jer malam2 boleh ke aku tinggal kan dia ngan atok dia???

serabut serabut...cuma sekarang ni yang duk main dalam fikiran aku aku nak balik umh jugak walaupon dah kul 10 malam baru habis kursus...cuma perlu cari geng wat teman laaa...anak buah aku pon kursus same ngan aku so mungkin aku ajak dia balik skali...

papehal pon tunggu ahad ni la mcm mane...dengar taklimat dulu mungkin kelas abis awl leh la blk tanpa rase takut sangat huhuuu....harap semua dia permudahkan untuk aku..amin

* athilah mugkin ok jerr kat umah tapi ummi dia yang terover kot huhuuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers