Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 12 Januari 2012

39w sudahhhhh.... 7d to go???

Assalamualaikum...

ayoooo takut tak tengok tajuk?? aku lak yang rase takut huhuuu.... 7 hari jer lagi...
bersedia kah aku.... walaupon memang slalu mulut kate nak jumpe baby tapi takut
tetap adooo.....

sekarang selalu sengal-sengal kat tutttt pastu macam rase baby dah duk bawah sangat jerr...
tapi bila orang sekeliling tengok perut aku depa kate perut tak jatuh pon lagi....

haissshhh bila la agak nya baby ummi ni nak kuor yer???
tak sabo nok cium dia nak gigit2 kaki dia yang selalu duk tendang2 perut ummi...
sampai senget benget perut ummi tauuu...

haissshhh sabooo jer laaa....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...