Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 25 Oktober 2011

tangan lenguh-lenguh

Assalamualaikum...

semalam aku pergi checkup lagi kat KK dan di sebabkan usia kandungan dah nak masuk 7 bulan so semalam kena dos pertama untuk mengelakkan kancing gigi. mula-mula kena cucuk ok jer takde la sakit sangat tapi nurse dah pesan lepas ni akan lenguh la tangan tu so nurse tanya buat keje guna tangan kanan or kiri sebab nak cucuk tangan belah yang kurang wat kerja la kan...so tanga kiri jadi mangsa. balik dari KK dah rase macam kebas-kebas tangan rase cuak jer nak bawak kete macam sakit sangat jer padahal lepas tu ok jer..cuma malam memang tak leh mengiring ke kiri laa sebab rase tak selesa jadi tido sedikit terganggu la semalam siap mengigau lagi hehehee(hubby yg bgtau..aku macam mengerang sakit jer mase tido)malu ngan hubby heheee

oh checkup semalam Hb aku rendah lagi alahaii jadi terpaksa pegi ke hospital dan KK lagi 2mggu akan datang..ni yang paling lemah ni..yang lain-lain semua ok cuma HB jer laaa..aku ni jenis yang makan ubat time ingat jer pastu sayur mayur memang tak makan..susu lak memang tak leh nak telan dah sekarang ni..tapi aku dah beli pil kalsium tuk gantikan susu nurse kate ok asal aku ader ambik kalsium...

pastu nurse ader tanya dah beli barang baby ke belom? aku jawab belom..sebab memang satu hape pon lom beli lagi ingat yer bulan depan baru nak start memborong..lagipon jantina baby pon lom tau lagi jadi macam tak syok jer nak g cari barang kan...nurse suh standby barang baby sikit buat mase skarang sebab dah nak masuk 7 bulan kan..bila-bila mase jer dah boleh beranak..ermmm mintak-mintak la baby tak keluar awal yerr ummi ngan abi lom sedia lagi ni...takut bila ingat balik kate-kate nurse semalam..


p/s : ummi harap baby ummi kuat dulu baru kuar jumpe ummi ngan abi k...
p/s/s : mggu depan dah mula kira pergerakan baby...yuhuuu msti byk skip lepas ni sebab ummi ni jenis tak konsisten buat pape huhuu...sabo je laa

k laa bye semuaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers