Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 22 Ogos 2011

Sudah merasai nya....

Assalamualaikum...

Salam 22 Ramadhan...wahhdah nak rayer la..persiapan raye alhamdulillah hampir sempurna hehee cuma yang belom beli lagi selipar ngan kuih raye tuk umah mak jer..pastu leh la beraya..suker

oh sekarang aku dah dapat rase gerakan2 si kecit kat dalam ni..ya Allah tiap kali baby gerak@tendang memang terharu sangat..sebab sekurang-kurang nya aku tau baby baik-baik jer dalam tummy ummi kan...

kadang-kadang bila baby tak bergerak aku mula la bercakap-cakap ngan baby suh dia tendang sebab aku nak tau dia sehat ke tak kan..lepas cakap jer mesti akan ader tendangan dari dalam huhuuu baby ummi memang dengar cakap kan..ummi suker tauuu

aku perasan gerakan-gerakan ni mase usia kandungan 17w ritu tapi time tu rase lite2 jer laa tapi skarang memang leh terkejut bila tetiba jer dapat tendangan dari baby...skrg ni pon baby asyik duk menendang jer lapo kot huhuuu sebab biase memang time ni dia akan menendang saboo yer sayang kita puasa petang karang baru leh makan...

semalam hubby pon dah dapat merasai nya..biase malam bila aku baring-baring nak tido memang baby akan aktif menendang so semalam bgtau hubby, hubby ape lagi exsited la nak rase bila hubby letak telinga kat perut terus baby tendang hubby hehee tersengeh2 hubby semalam..pastu aku cakap kat hubby baby suka berjage malam so tugas hubby la take over kalu malam sebab ummi nak tido hehee hubby tak cakap ape just senyum2 jer..ntah ape yang dia pk pon aku tak tau laa...

k la stop membebel skrg sebab baby pon dah stop menendang...tc semua dan selamat menjalani ibadah pose di hari-hari terakhir ramadan ni....



3 ulasan:

  1. syoknya.....semoga baby su sihat2 aje ye...keluar tepat pada waktunya

    BalasPadam
  2. comel je rasa bila bb tendang2,,,,,,,,,,
    take care ya dear....
    moga ALLAH mudahkan segalanya.....amin

    BalasPadam
  3. eka: amin..harap2 macam tu laa

    pnsusu:amin mekasih yer

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers