Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 16 Ogos 2011

semalam g checkup 17w ++

Assalamualaikum....

petang semalam telah menjejakkan kaki tuk kali ke dua ke kk pegi dalam pukul 2 lebih kul 3 dah siap semua..suke jer sebab biase klu pegi pagi memang bosan menunggu laa...checkup kali ni tak perlu jumpe doktor cek biase-biase yang bulanan tu jer...

berbuka hari sebelom cek tu pon aku cover jer makan takut terlebih berat ke hape kan tapi alhamdulillah semua ok hehehee mak pelawa durian pon aku buat dek jer takut yer pasal...padahal sebelom ni pantang nampak durian lepas berbuka mesti makan durian sebijik heheeee...



So, result semalam :
Usia Kandungan : 17W1D
Hb : 12.7 ( naik dari sebelom yer hehee misi senyum n suh aku kekal kan hb ni)
Tekanan darah : 90/60 (normal)
Tinggi rahim : lupa tapi misi xcakap ape2 pon cuma dia kate perut aku beso hehe padahal aku rase perut  
                     aku cam biase jerrr
Jantung & Gerakan : OK
Urine : ok
Berat : TURUN 1 kg ( biase la pose kan)

so bulan depan ke jumpe doktor laa tak sabo nok jumpe baby...

ok tu jer cite semalam...arini nok berbuka ape ekkk?? pagi tadi dah keluarkan semua isi perut time sahur huhuu harap aku dapat bertahan la arini..baby pon kena kuat k....





2 ulasan:

  1. seronoknya Sufiza, moga nati ada rezeki akak plak kan :)

    BalasPadam
  2. alhamdulillah kak...sy slalu doakan tuk akak ngan kawan2 ttc yg lain..insyaallah Allah permudahkan semua nya

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers