Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 8 Mac 2011

malas mau update

Assalamualaikum...

penyakit M mengusai diri..blog terabai...
tapi memang blog ni selalu terabai pon kan huhuuuuu..
sekarang aku suka usha blog orang jep...
sebab orang lain suka update tak macam aku 
eiiii malas...malasss...

bila la mood rajin nak datang niii...
oh satu lagi skarang ni susah la nak transfer gambo dari hanset cap itik ni...
bencii tauuu..aku memang suka ambik gambo ngan henset je..
sebab aku tak suka bawak kamera kemane2..
klu henset tu memang selalu bawak la kan..
barang wajib tuuu kalau tertinggal rase serba tak kena kan...

k la semua have a nice day babbaaaiiii.....


semua pic hasil carian google


p/s : aku sekarang duk update blog sek jerrr tu yang semakin terabai blog ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers