Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 20 Mac 2011

Cuti-Cuti Malaysia Day 5

Assalamualaikum...


ok ni adalah entry akhir untuk cuti-cuti kali ni.......

hari terakhir disane..ikut perancangang nak bertolak balik kul 8 pagi...tapi biase lah bila dah ramai-ramai ni...perancangan tinggal perancangan je la kan macam tak biase hehehee....

kitorang bertolak lebih kurang kul 8.30 pagi kot...lepas sarapan kat umah maklong dan tapau ape-ape yang patut untuk perjalanan jauh ni....perjalanan kurang lancar sebab ader yang sakit perut hehehe adli laa tuu orang lain 2 3 ari sebelom tu dah kena tapi adli hari nak balik tu baru kena ngan cirit nye ngan muntah yer...nasib baik la tak berpanjangangan....


ok tengah hari singgah untuk makan-makan dan rehat kan badan kat Hutan Simpan Lentang...jommm tengok gambo je k

menjamu selera sambil rileksss...licin nasik semua lapo lepas main airrrr
rendam kaki sudahhhh

sampai-sampai je yang kaum adam pakat2 terjun sungai kaum hawa tak dibenarkan sebab nnt makan mase lame nak bersiap huhuuu...best wooo air dia sejuuuuukkkk jeeee



ok dah habis gambo dalam kamera aku..klu ader lagi gambo dalam kamera lain aku upload lagi hahahaaa...
sampai semua naik muak tengok gambo-gambo niiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...