Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 20 Mac 2011

Cuti-Cuti Malaysia Day 4 ( Malam)


Assalamualaikum...


sambung lagi hehee

ok sebelah malam pula adalah sesi suai kenal dan yang paling ditunggu-tunggu adelah buka hadiah...kira dalam keluarga ni acara ni jadi acara wajib laaa...memang best time ni sebab macam-macam gelagat leh nampak..yang sebelom ni nampak macam malau-malu kucing je tapi bila sampai je malam ni semua tunjuk belang hahahaa lawakkss laaaa....

aku pon dah pernah melalui pengalaman ni 2 tahun lepas..malu weiiii semua mate duk tertumpu kat kite jeee semua yang kita buat jadi tak kena...tapi kenangan ni akan dikenang hingga hujung nyawa...cayalahhhh

nah tengok gambo pulopppp

sebelom acara...makan la duluuuuu
pengantin wat ucapan

tunggu Pakcik mulakan acara tapi tak sampai-sampai


PakTam... kejutan tuk Paktam....

Selamat Hari Lahir PakTam ke ....?

ole-ole untuk semua yang kuat bekerjaaa

gelak besar pengantin dapat baaaaanyaaaaakkk hadiaaaahhhhh.......
ok abis dahhhhh esok dah balikkk dahhhhhhh.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...