Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 20 Mac 2011

Cuti-Cuti Malaysia Day 4

Assalamualaikum...


bertemu lagi untuk entry cuti-cuti Malaysia hari yang ke 4...

hari ke 4 ni kira hari besar laa sebab arini kenduri sambut menantu...jadi semua orang dah dapat tugasan masing-masing..gambo pon kurang la sebab bizi kan..klu asyik snap pic je bila mase lak nak wat keje kan....tugas aku kali ni clearkan meja hehehee pasti kan pinggan mangkuk yang dah digunakan di letakkan ke dalam bakul dan hantar ke tempat cuci...tapi bab hantar ke tenpat cuci tu bukan aku laaa hahaha penat weii tempat cuci jauh jadi bagi keje tu kat lelaki2 machoo je kan...

meh layan gambo mane yang ader je k...


pagi..rewang  
muzayyin tunggu tetamu

me, along. alang... sebelom mulakn tugasss

ketibaan pengantinnnnn

adli rajin..sebab yang beso2 semua dah penat..bg kat dak kecik ni lak wat keje
itu aje gambo yer hukhukhukkk...gambo sebelah malam entry lain k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...