Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 12 Januari 2011

Tepon wat halll

salam..
dalam pada aku duk membebel tak tentu pasal..tetiba tepon aku lak wat halll adusssss pe kesss ni?? langsung mati gituu je tak sempat aku nak balas mesej kawan aku nik.. sori mek bukan tak boh balahh tapi tepon ambe sakit..tetiba mapuh pah tu panas je badan dia demam kot.. bila mek buka blog ambe mek tau la tenet kat ambe ok lagi setakat arini ni hehehee
alahaiii tensen yerrr nape la matik time ni kot yer pon nak rosak tunggu la dapat duit kutu riban2 dulu huhuu leh la ambe berangan tuko tepon macam mek atek huhuhuu jeless ok mek pakai tepon comel....
tapi tepon aku ni baru lagi arrr baru setahun lebih je sayang tolll...
ni dia tepon kesayangan hambe..cepat2 baik demam yerrr.. muahhhhxxxx

merah yer mak ngahhh

2 ulasan:

  1. hayyak padang doh lah,sek mek tnet bengong tepon kak mek brokna,aloh berat kalini,dakpe kak mek ,dok sos nangis neh...ye nok tepon baru r tu,assoba..."sapporter" kan ade.....gode2 ah sket..ala wak dok biasa plok

    BalasPadam
  2. sapporter xleh gode doss.. dia ader kejaang lain huuhuuu saboo je lah

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...