Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 24 Januari 2011

24012011

Assalamualaikum...

lame betol aku tak tulis entry baru kan..malas ya amat..padahal hari-hari aku buka blog aku ni..hari-hari aku sign in tuk tulis entry..tp satu hape pon aku tak tulis..sangat-sangat tak de idea huhuu

maklum laa i ni bukan blogger tegar pon kan..tapi i suka bace belog orang..macam best je leh bace belog orang..macam best je bila tiap2 ari diorang update ngan macam2 cite..jeless ok..aku lak langsung takde ape nak diceritakan huhuuu.....ohh aku biase jalan2 kat blog korang tapi sori laa aku tak tinggal kan jejak pon malu seyhhh sape la sy ni kan huhuuu

pagi tai on d way mai keje dengar radio Hot FM..topik pagi ni pasal blogger yang dapat RM1 juta..wowww teruja ok..aku hanya leh mimpi je laaa hahaha setahun sekali baru update macam nak leh duitkan haha berangan jelaa...

tapi bestkan klu jadi macam tu..dok je depan komputer leh duit..tak payah susah payah datang keje...


mariam..mok su rindu laa nok gomol yam yamm


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers