Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 24 Januari 2011

Esok gaji ape nak buat ekk

Assalamualaikum...

yea yea esok gaji hahaaa nampak sangat tengah sengkek kan...sampai duk mengira-ngira je bila gaji kan..

ermm nak buat list laa ape yang kena buat ngan gaji yang riban2 cinonet tuuu..

* paling utama simpan untuk perjalanan ke N9 raye cina ni..wedding anak sedara
* penting jugak..untuk bayoo segala utang piutang yang aderrr..berpeluh beb bab bayoo utang ni

* baju baruuuuu hahaha kate ader kenduri kan..harus carik baju baru...
* ermm ape lagi ekk..tepon baruuuu adusss macam tak bape penting je....abaikan dulu

hahhh tu je aku leh listkan sikit je kan..tu makna yer gaji aku memamg kecik je pon so tak payah la nak berangan banyak-banyak...

ok dah tyu jerrrr byeee

kalau laaa duit aku teball macam niii...ermmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...