Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 31 Oktober 2010

Tragedi Oktober

salam

lame yer aku tak jenguk belog kesayangan ni..rindu sangat-sangat ngan belog ni tapi tu laa kena bercuti panjang line tenet pulak memang takde kat rumah so redho je laa kan..line berukband lak memang hidup segan mati tak mau le kat kawasan umah aku tu, maklum la duk kampung macam ni la..

best betol dapat berehat lame kat rumah tapi dalam best pon ader duka yer.. dugaan kali ke dua buat aku dan suami..sangat sedih namun kami redha dengan ketentuan Nya.. semua yang Allah berikan hanya pinjaman cuma antara cepat dengan lambat sahaja Dia akan mengambil balik ape yang di pinjamkan oleh Nya..

ermm mukadimah panjang-panjang tapi xkena ngan tajuk kan huuhuuuu... sebenarya aku telah keguguran buat kali ke dua yer pada 26 oktober lalu... tapi aku bercuti awal sebab aku mula bleeding pada 19hb jadi aku ambik keputusan untuk bercuti mane la tau bila kita rehat kandungan dapat di selamatkan..namun percaturan Allah tiada siapa leh halang kan..

ape yang membuatkan aku begitu sedih keguguran ni berlaku same tarikh dengan keguguran kali pertama dulu, iatu pada dua tahun lepas..kebetulan kah??? wallahuaalam.. aku memang mengharapkan kandungan ni menjadi, aku memang menjaga nye dengan baik dari mula aku tau aku mengandung namun bukan rezki kami kali ni..

apepon korang doakan lah yer semoga aku dapat hamil lagi dalam waktu terdekat ni..aku takkan putus berdoa moga di kurniakan zuriat, mungkin ader hikmah yer di sebalik kejadian yang berlaku pada aku ni, aku terima semua yer Ya Allah...

ohhh sekarang aku masih dalam proses berpantang huhuuu susah kan berpantang ni banyak makanan yang xleh nak makan dan pantang bersalin ngan pantang keguguran ni berbeza sgt...

k laa dah xde ape nak melalut dah...doakan aku cepat pulih dan sembuh yerr

2 ulasan:

  1. hai sufiza...
    sabar eh..sy pon mhadapai mcm awk jugak..
    keguguran baru2 ni..mmg sedih yg amat sgt..tambah2 sbb tunggu lama...semoga Allah permudahkan kita ye.. ;)

    BalasPadam
  2. aiii
    mekasih yerrr
    semoga di permudahkan segala nyee

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers