Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 8 April 2010

Cerita Pagi Ahad

salam.. cite ni dah basi tapi saje la nak share kat sini kebetulan kejadian ni di depan mata dan kebetulan lagi kamera ada kat dlm handbag so sempat la aku snap beberapa pic semasa kejadian.... eh dari tadi kejadian, kejadian ape tu??? heheee kejadian bot nelayan kat Pulau Kambing terbakar laaa

ok pagi ahad lepas aku masuk lambat ke ofis sebab aku kena settlekan sesuatu kat pejabat daerah KT, so pagi tu aku gi ngan hubby laa lepas semua dokumen siap aku ngan hubby singgah breakfast dulu kat kedai area-area sabasun, mase tengah makan tu dah dengar siren bomba tapi mase tu buat dek je la sebab tak tau ape yang jadik kan.

pastu lepas kitorang breakfast hubby nak singgah pulak ke LHDN sebab dah alang-alang sampai sane singgah la terus kan... mase nak ke LHDN ni la kitorang lalu jalan pulau kambing, mase ni dah nampak asap  itam yang tebal jugak laa.. akku bagitau huggy mungkin bomba tadi datang sini, pastu hubby aku terus la gi tengok dalam jarak yang dekat sebab kejadian baru berlaku so mase kitorang sampai api tengah marak di tambah lg ngan panas terik lg cepat la abi tu merebak..

so layan je la gambo yang aku ambik ni eh.. gambo jauh sebab aku malas nak turun dari kete panas beb, orang lak ramai mase tu...mase mula-mula kitorg sampai xdela ramai sgt orang datang tengok..tapi lima minit lepas tu bersusun kete kat blakang kete kitorang....

ok meh layan gambo k...
mase ni bot ijau tu tgh tunda bot yg terbakar sbb bomba xleh nk sembur air


mase bomba ngah wat keje aku tak snap pic sebab dh ramai org time tu malas la akunk keluokan kamera lg hehe 
ok tu je la cite yer byeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers