Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 12 April 2010

12/04/1982 - 12/04/2010

salam... alhamduillah hari ni genap umor aku 28 tahun, kejap je aku rase macam tak cayer pom ada aku dah masuk umor 28 tahun... perangai masih tak berubah masih macam dulu walaupon dah bersuami..

masih manje2 masih emo2... bila la agak yer aku leh jadi matang skt.. kadang2 slalu aku pasang azam dan niat nak berubah tapi bila tengok2 balik makin teruk lak perangai aku ni...

sekarang ni aku perasan yang aku jadi cepat sensitip kalau org cakap kasar2 ngan aku cepat je air mate aku ni ngalir, dulu aku rase aku tak macam ni pom.. perubahan hormon ke ekkk?? oh satu lagi aku sekarang dh makin gemukk laaaa takut yerrrr huhuuuu badan aku asyik naik je kebelakangan ni..semua adik badik termasuk mak aku dah tegurrr..lepas ni kena pasang azam tuk maintain kn berat badan la plk... aku takut laa klu terlebih gemuk ni sebab aku bukan yer tergolong dalam golongan yang tinggi so bila aku gemukkk aku akan jd rendang ohhh tidakkkkkk...

nak cite pasal kelahiran aku... tp dh termasuk mcm2 cite lain dah...
 aku laa kat sini aku nak wish tuk diri aku sendiri laaa hehee

SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KE 28 NOOR
syukur kepada Ilahi kerana masih memberi kesempatan kepada aku tuk terus berada di bumi Mu yang bertua ini..
semoga tahun ni memberi seribu kabahagian kepada aku dan suami
semoga hidup ku diberkati
dan semoga aku memperolehi ape yang di impikan
(aku impikan zuriat tuk menceriakan lg umh tangga aku dan suami)
amin...
semoga kalian pon doa2 kan aku ehhh...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...