Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 1 April 2010

April Datang Lagi..

salam... pejam celik pejam celik dah masuk bulan April...kejap je mase meninggalkan kita semua, rasenya baru semalam menyambut tahun baru arini dah masuk 1 April...

ape yang menarik sangat ngan april ni?? sampai aku buat entry tuk bulan ni?? bulan april adalah bulan yang aku tunggu-tunggu setiap tahun dan aku sangat suka ngan bulan ni... sebab?????hehehe banyak lak tanda soal ehh, sebab april adalah bulan kelahiran aku..alangkah bahagianya bulan april ni bagi aku..

aku tak kisah sangat ada sambutan atau ada orang ingat ke tak besday aku ni, klu ada yang tak ingat tu bukan satu masalah bagi aku..(tp jgn hubby xingt sudah lerrr mauuu majuk lame2 hahaha) tapi kalu kawan2 rapat ingat lagi best kan...

ehhh entry ni tak de motif so kita tamat kan kt sini je laaa...stresss la ari ni huhuuuu bye semua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers