Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Selasa, 23 Februari 2010

Bengang

salam, arini bengang aku pada seseorang ditahap super duper bengang..
bengang aku sampai aku mengeluarkan air mate
bengang aku sampai aku jadi geram, muka aku jd merah dan macam2 tanda yg kuor kt muka aku ni
bengang aku sampai aku makan dengan banyak yer( ni paling xtahan)..
bengang aku sampai aku tak tau macam mane nak luah kan kt cini.
NAMUN MENGERTI LA "SESEORANG ITU "AKU TERSANGAT BENGANG PADA KAMUUUUUUUUU

sori ni luahan hati aku korang jangan jadi bengang lak bila terbace entry ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers