Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 4 Januari 2010

Happy Belated Birthday & Happy Birthday

salam, aku wat entry ni sebab nak buat ucapan kat member-member aku yang meyambut hari lahir pada bulan ni, aku akan buat secara rawak la ada yang dah lepas dan ada yang belum sampai harinya lagi kira halal kan je la yerkk.

aku doakan buat semua kawan2 aku moga berbahagia selalu dan tercapai apa jua yang dihajati.

kita mula kan ngan dak ni, aku panggil dia "mek g" lahir pada 01/01/..... kira paling awl la kuor dalam group  kitorang hahaa


sori yang cilok dr facebook pic ni

pastu 02/01/....pulak lahir la dak ni lak aku panggil dia fanina, dah jd ibu tuk seorang putri, aku lom berkesempatan nak tgk baby dia lg...


ni gambo time kawin mate yang stim

yang ni lak anak buah aku mmg satu kepala la nagn dia, dia yer besday 11/01/... kira xlame lagi laa. so su nak ucapkan hepi besday moga hepi2 sokmo laa yer dan leh dapat keje tetap & cepat2 makan nasik minyak hahahaa  amin. (mati aku kalau dia bace ni)

gambo ni pon cilok dari facebook

ohhh ada sorang lagi, lupa la plk azrini nama diberi, dia dh keje tp skrg sedang sambung degree rajin tul dak ni jeles aku dia yer besday 05/01/.... moga berjaya dalam pelajaran dan hidup, ohh xtak sabo juge nak makan nasik minyak kamu


ini la dak yer manis je org yer
single but not available hihii


itu je la dulu nanti kalau ada yang tertinggal aku tambah lain k..

HAPPY BIRTHDAY SEMUAA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers