Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 10 Disember 2009

Tahniah

wahh dh lame tak jalan-jalan kan sini hehee.. asyik malas je.. ok aku nk ucap kan tahniah kt kawan aku yang dapat baby girl aritu..ateh tahniah ngan kehadiran auni zahra moga bertambah bahagia ngan kehadiran org baru..gambo baby xde lupa nk snap skrg ateh masih dlm pantang 



ini la kawan aku ateh

ni lak kenduri 5/12/2009 tahniah akak selamat diijabkabulkan dengan pilihan ati..semoga bahagia selalu..kualiti gambo kureng

xbanyak aktiviti yang aku lakukan pon ni je skt sebanyak..lepas aku blk dr kenduri akak ni aku terus ke umh kawan aku rohana dia kawin ari yang same ngan akak.. jd aku xdok lame la sbb aku bwk dak kecik baju biru tu.. dh letih kot jalan merengek2 nak balik..lg satu asyik nk melekat je ngan aku penat nk dukung..gambo ngan rohana x sbb aku xduk lame umah dia..mase aku sampai dia ngah mekup aku malas nk kacau...

gambo raye aku??? malaas nk upload line tenet sangat azab hehehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers