Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 23 Ogos 2009

Puasa

Assalamualaikum...

Lambat tul aku ucapkan salam ramadhan pada semua kn.. di kesempatan ni aku nk ucap kan selamat menjalani ibadat puasa pada semua semoga ramadhan tahun ni lebih bermakna..(ucapan mcm anto kad raye je  hehee)

alhamdulillah telah selamat sehari menjalani ibadat pose.. 
1st day pose aku bersahur dan berbuka umh mertua hehhee mcm biase je lauk2 pon ala2 kadar je tp seronok sbb semua adik2 ada.. so meriah la umah tu...
 ari pertama pose keje aku tdooo je letih benor rase yer maklum la kn mula2 nk membiase kan diri  hehheee aku bangun time semayang n time ptg nk masak lauk berbuka...
 tp bukan aku masak aku tolong2 je heheh aku kn lom terer bab2 masak ni so kita serahkan pada pakar je la baik tul menantu ni kan..

lepas terawih aku blk umah mak aku plk sbb esok yer aku keje kan... 
selagi xde umah sendiri mcm ni la kehidupan aku..
berulang alik...
tu je la rutin pose aku..xdok yang menarik sangat pon.. cuma best sbb leh berpuasa bersama ngan hubby hehhee... tahun lepas 1st day pose hubby keje..tahun ni leh la mengada-ngada n bermanja-manja skt huhuuu

k la selamat berpuasa semua semoga berjaya menahan diri n yang paling penting nafsu..peringatan tuk aku juge...

* rindu arwah ayah...xleh dengar suara dia kejutkan sahur T________T.. semoga ayah aman di sane..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers