Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 24 Ogos 2009

Hari ke-3 berpuasa

Assalamualaikum.. 

Alhamdulillah dah 3 hari kita berpuasa.. sungguh seronok walaupon letih skit2 hehehe
semoga kita diberi kesempatan untuk menjalani ibadah puasa di bulan mulia ni
dengan sempurna dan xyah tggal2 pose ehh.. poyo jer kan sebilangan wanita-wanita di luar sane 
msti tggl pose gak kn.. tp xpe xberdosa pon jgn suka-suki tggal sudey k...

petang semalam g bazar ramadhan, g ngan hubby n khadijah ank buah aku.. xramai sgt la org 
aku pon mcm bimbang je nk berjalan sbb skrg kn kes h1n1 semakin menular, aku plk
bwak budak kecik isau le jgk.. isau-isau pon merayau jgk kn huhuhuu sabo la

mahal gile weii mkanan kat bazar ramadhan klu rajin baik masak kt umah je la..tp rajin ke?? hehehe tepuk dada tnya le slera ehh..
aku xdela beli sgt pon cuma hubby nk makan kerabu perut so beli la mula2 tu rm2 terkejut ktorang sbb sikit gila.pastu jln2 beli lagi kerabu perut tempat lain plk ya ampun lg la mahal yerr xleh nk beli rm2 kena beli rm3 tu pn sesenduk kecik je aku tgk same byk ngan kedai makcik yang mula2 beli tdi.. sabo je la.

pastu dh xtau nk beli ape pusing2 cari ayam goreng tuk ank buah aku khadijah xde la plk adus sian dia nk mkn ayam goreng..org puasa dia pon puasa same, umur baru setahun lebih tp dia xmo mkn klu kita suap dia, tp bila time buka pose dia lah plg awl duk kt meja mkn, sian dia nk mkn saing rupa yerr.. tu la dia ni selalu demam pastu xnk mkn plk ermm mkn kecik le lepas ni sesuai ngan panggilan dia kat umh kak cik hehe..

panjang le plk aku membebel yerr.. kesimpulan yer (cewah mcm karangan le plk) klu rajin masak kt umh je la ehh ( kena letak color skt paham2 je la) jimat hehehe lg satu kita tau kualiti n tahap kebersihan dia kan...

balik dari bazar menyinggah kt kfc baru bukak akak aku nk mkn zingger burger, beli la ayam tuk khadijah sekali...

k la melalut je kerja kn..bye selamat berbuka pose





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...