Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 29 Julai 2009

Menggila dengan blog..

Assalamualaikum

Hari ni aku memang x takde kerja lain arr. seharian aku duk menggila ngan blog aku ni, aku meggodek-godek mencari template yang aku berkenan dan untuk waktu dan hari ini (ayat mcm nak tukar design lagi je pas ni huhuhuu)  ni la hasil yer. Memang berkenan la tapi rase macam nak ubah lagi je hehehe. sebenarnya aku minat warna hijau tapi tak jumpe pulak layout caler ijau yang menambat hati ku. nanti-nanti la bila ada masa aku nak cari lagi layout yang lain mane tau akhir nya aku jumpe ngan layout yang dapat menarik hatiku untuk aku jatuh cinta dan bercinta ngan yer. ayat xboleh blah arrr.. xtau le mane aku blajo wat ayat2 yang mempeningkan kepala ni.. apepun aku enjoy wat menda ni sebab macam best jer mencurik waktu kerja hehehe

okey la macam terlebih melalut je aku ni kan.. cow arr ...

pagi-pagi basuh pinggan
selamat jalan.. (^ - ~)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers