Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 25 Mac 2015

Hello 2015.....


Assalamualaikum

Bukan main berhello lagi yer...dah akhir Mac baru tergedik2 nak update..oh sekarang jarang sangat tengok blog..kalau dulu hari-hari nak buka blog dan bace kisah kawan-kawan..bace senyap-senyap jer huhuuu tapi tahun ni baru beberapa kali buka blog nih dan tengok update dari kawan...

Bukan takdok mase tapi kadang-kadang malas huhuu penyakit M memang tak dapat nak diatasi la kan...

ok selamat semua....nanti klu rajin kita update la ape2 yang terbaru..kalu malas kita tunggu la tahun depan plk update yer dok???

bye semua

belanja gambo terbaru ank2 dulu lah

adik umayrah dah setahun lebih

kakak athilah tiga tahun...rambut gaya baru hehehee



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...