Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 17 Ogos 2014

Cerita Hari Raya

Assalamualaikum

ok seperti selalu nya dah hujung2 baru terhegeh-hegeh update..update pon bukan nak cerita sangat pon macam biase tayang gambo jer lebih..biase la blogger yang xglemer nih macam nih la berblog asal ado jer dan untuk tatapan sendiri mase depan..

tahun ni raya pertama kat umah "mok kite" so hepi berlipat ganda la kan...bukan xhepi raye umh mil tp biase yer raya pertama jer adik bradik semua berkumpul ..bila raya kedua dan seterusnya semua buat hal sendiri jd nak beraya pon mcm xbest dah...umah mil sepanjang mase beraya so raye ke dua ke ke tiga ke tetap meriah...

alhamdulillah tahun ni dapat kumpul dan jumpa semua adik bradik, anak2 sedara cucu2 sedara boleh kate kan tahun ni dapat jumpe semua mase raya pertama tu...tapi bila igt2 balik sayang plk sebab tak ambik gambo mase tengah ramai2 tu...kalau ambik mesti gempakk...takpela tahun2 depan kalau panjang umo kita cuba kumpulkan semua dan ambik gambo ramai2 insyaallah...

ok dah panjang berceloteh..meh kita tayang gambo hari raya pertama tuk tahun 2014...tahun ni raya berempat...tahun depan ???? jeng jeng jeng hehehee

pagi2 raya sebok nk makan roti

siapkan kakak dulu..adik main2 la dulu

ok dua2 dh wangi...

gambar keluarga kecil kami...baju adik xsiap..so ummi carikkan dress jer sian adik

muka anak2 dah masam sebab nak tdo..ummi sebok nk bergambar huhuu

family akak..pon anak2 xsporting huhuuu..terselit kepala kakak athilah kat belakang..spoil betol kakak ni

pagi2 raya muka ni jer yang ader...tghaari sikit baru semua sampai

umayrah ni mudah senyum bila diaagah

cekci betol umayrah huhuu

apepon xboleh...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...