Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 10 Oktober 2013

Teringin


Assalamualaikum...

Yeayy dah ari kamis..suke suke suke sebab esok coti leh golek-golek ngan anak dara yang makin panjang akal nyerr... dan leh golek2 ngan hubby jugok hehee arini hubby dh balik suke100x

ohhhh seminggu dua ni teringin sangat nak makan macaroni cheese... pastu bermula la misi menggoogle resepi2 yg paling mudah dan simple heheee...sebab ummi bukan rajin sangat nk buat yg susah2 ni...

petang semalam..misi mencari bahan... bahan yg ader cuma sosej ngan prego cheese n herb jer cendawan butang ummi malas nak letak..cari brokoli xde plk so dua bahan tu jer lah ehhh satu lg chesedale yg keping2 tu...dan inilah hasil air tangan ummi petang semalam hehee

ni ummi punya..ummi tambah lada hitam byk2 dan tambah chesedale sekeping

athilah punya..ummi campur ngan air masak bg cair skt..byk tauu dia makan..suka2 pastu kuah tu mmg dia hirup2 jerr suka tgk
p/s : resepi korang google jer lah eh hahahaa senang hamatt


2 ulasan:

  1. rajin fiza yer....klu y@t tau mkn je..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena buat2 rajin..sebab duk pendalaman...klu duk bandar leh g cari n ngap jerrr huhuuu

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...