Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Khamis, 29 Ogos 2013

Raya Ke 5... Layan Budak Demam


Assalamualaikum

haaa  terus masuk cite raye ke lima yer hehee... kita main lompat katak jer lah senang..time ni athilah dah start demam selsema cuma batuk belom lagi... duk umah asyik merengek jer sebab takde orang kat rumah so ummi dah tak tau nak buat ape ummi bawak athilah jalan2 tengok kuda dan main pasir kat pantai teluk ketapang... mase ummi sampai xde lah ramai sangat orang mungkin orang sibuk beraya lagi kot..kami jer dah habis raye huhuuu...

nah layan kan gambo athilah kat pantai...gambo ummi xde yerrr










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...