Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 10 Mac 2013

Assalamualiakum

alohaa sian yer kat blog..lame biarkan blog ni kesepian...sampai dh xtau nak cerita ape....padahal ader jer aktiviti kami sekeluarga tapi kadang2 macam malas jer nak tulis..tu yang asyik upload gambo jer..lg senang kan, bercerita ngan gambo lagi jelas dan padat heheee

ok minggu lepas 2 ari ummi cuti..gara-gara athilah demam muntah dan cirit birit..sian sangat tengok athilah minggu lepas merengek jer keje nyerr dan yang letih yer ummi lah sbb athilah asyik lah nk melekat ngan ummi langsung xnak ngan orang..ngan ayah pon xnak huuuu..tapi sekarang alhamdulillah athilah dah sehat dan punca athilah demam kemungkinan cacing lah...maklum lah athilah sangat suka kutip menda atas lantai dan makan huhuuu bahaya betol dan 2 mggu lepas hujan lebat dan banjir ummi pi bawak athilah main air banjir huhuuu ok tu mmg silap ummi..air banjir kan kotor...lain kali ummi akan lebih waspada k sayang...tapi athilah suka jerr leh main air hahaaa...

ok ummi nak tanyang gambo athilah main air banjir lah...

ambik mood dulu

cari patner

ok geng dh mari kita tepok2 air dulu

posing maut..leh masuk majalah mangga nih huhuuuu

lariiiiiii abg kejoo athilah

ok athilah makin syokkkk

lepas ni ummi nak share pasal cacing lah senang nak buat rujukan....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...