Alhamdulillah..Permata Hati Ummi & Ayah

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ahad, 30 Disember 2012

Sekitar banjir yg lepasss

Assalamualaikum..

tajuk tak hagak2 hehee..lameeeeeee baru muncul 1 entry malass betol sekarang nih...

 ni nak tayang gambo banjir kat kampung aritu..alhamdulillah rumah kami tinggi dan tak terjejas ngan banjir ni..cuma jalan keluar masuk jer lah..sehari jer pon tak boleh keluar hari kedua dah boleh lalu kete dah hehehe..

jom tengok gambo sikit..gambo byk tp lupa nak transfer.. ni pon ambik dr fb jerr..

jalan masuk utama...ader jln alternatif tp sempit sikit laa..air mase ni dekat peha kot..

belakang rumah

dah mcm pulau umah kami hehehe sukerrr

ni mak duk buang sampah yg lekat kat pagar huhuuu kul 7 lebih kot time ni...sejukkkkk

ni plk jln utama ke k.berang..dasyatt kan time ni kebetulan cuti krismas so mmg xg keje lah..gambo ambik dlm blog sek hehee

jln ke SMA mahmudiah k.berang

tgk tuu dah tenggelam satu tingkat...
banjir ni berlaku dekat2 nak buka sekolah...so sekolah2 yang terlibat mgkin di tangguhkan sesi pembukaan kot.. nasib lah sek aku tak kena..klu tak masak jugak lah nk mengemas kan...

diramal kan gelombang kedua akan berlaku mulai hari ini..jd kena berjage-jage lah pada sesiapa yng duk kawasan rendah...semoga semua selamat



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...